Horváth Magyary Voljč Nóra megfogalmazásában: "A legnagyobb értéket képviselő ingatlan a telefonunk képernyőjén található mindössze 1,5 négyzetcentiméter."
A figyelem mértéke napjainkban felbecsülhetetlen kincsnek számít, különösen a pénzügyek bonyolult világában. Hogyan képes egy bank hatékonyan megragadni az emberek érdeklődését ebben a kihívásokkal teli tematika mellett? Erről beszélgettünk Horváth Magyary Voljč Nórával, a K&H kommunikációs ügyvezető igazgatójával, aki megosztotta velünk a kommunikációs stratégiák nehézségeit és a figyelemfelkeltés fortélyait.
Horváth Magyary Voljč Nórát a Magyar PR Szövetség legutóbbi Drinks&Links kerekasztal-beszélgetésén faggattuk, ahol a "Megrövidített valóság" témakörében arról diskuráltunk, hogy a média milyen módon harcol a figyelemért, valamint hogy a kiemelt iparágak vállalatai milyen stratégiákat alkalmaznak üzeneteik hatékony eljuttatására.
A bankszektorban a hiteles információ átadása kiemelkedő jelentőséggel bír, nem csupán az ügyfelek számára, hanem akár az átlagemberek pénzügyi tudatosságának növelésében is. Ebből kifolyólag a K&H elkötelezett amellett, hogy támogassa a független pénzügyi tartalmak hitelességét, különösen a közösségi média világában. Ennek érdekében elindították a Finfluenszer Klubot, ahol háttérinformációkkal és makrogazdasági elemzésekkel segítik a pénzügyi influenszereket. Meggyőződésük, hogy ezek a tartalomgyártók egyre fontosabb szerepet játszanak a pénzügyi edukációban és a közvélemény formálásában.
Mindenki, aki híreket közvetít mások felé, vállal egyfajta felelősséget.
„A közösségi médiában közzétett tartalmak esetében a felelősség érvényesítése különösen összetett feladat” – hangsúlyozta Horváth Magyary Voljč Nóra, akit nemrégiben a Marketing&Média szaklap a legkiemelkedőbb marketingvezetőnek választott. Kiemelte, hogy éppen ezért elengedhetetlen a hiteles tartalmak minél szélesebb körben való eljuttatása a közönséghez. A szakembert a figyelem felkeltésének módszereiről és a hatékony tartalomstratégiákról kérdeztük.





