Egyedülálló stratégiai partnerség jön létre a Magyar Állami Operaház és a Menedzserszövetség között, amely célja a kulturális és üzleti szféra hatékonyabb összekapcsolása. E kezdeményezés keretében a két intézmény közösen dolgozik majd a művészetek népsze


Az együttműködés három alappillérének egyikeként Kapitány István elnök vezetésével egy hatfős csapat, amely a Menedzserszövetség elnökségéből áll, stratégiai tanácsadást nyújt a Magyar Állami Operaház számára. Ezen kívül a Menedzserszövetség évente öt operaházi középvezetőnek biztosít ösztöndíjas részvételi lehetőséget a népszerű mentorprogramjában, amely már számos sikeres pályafutást indított el.

Az együttműködés keretein belül 2025-től kezdődően minden évben az Andrássy úti Ybl-palotában kerül megrendezésre az üzleti élet legrangosabb eseménye, az Év Menedzsere Díjátadó Gála. Ennek a stratégiai partnerségnek a fő célja, hogy előmozdítsa az üzleti és színházi szektor kulcsszereplőinek kölcsönös megértését, ezáltal támogatva a két terület közötti kapcsolat további erősítését és fejlődését.

A stratégiai együttműködés aláírásakor Kapitány István, a Menedzserszövetség elnöke elmondta: "A Magyar Állami Operaház a művészeti és társasági életben betöltött egyedülálló szerepe révén olyan időtálló értékeket képvisel, amelyekhez az üzleti élet vezető képviselői hagyományosan és szorosan kötődnek."

Dr. Ókovács Szilveszter, a Magyar Állami Operaház főigazgatója úgy fogalmazott: "A Menedzserszövetség nyújtotta széles körű és magas színvonalú szakmai tudás rendkívül hasznos piaci rálátással bővíti közép- és felsővezetőink kulturális területen megszerzett tapasztalatait."

Az Opera felső- és középvezetői számára nyújtandó tanácsadás és mentorprogram várhatóan a következő hetekben indul el, míg a Menedzserszövetség kiemelt eseményének számító Év Menedzsere Díjátadó Gálát ez év május 22-én rendezik meg az Operaház patinás falai között.

Related posts