Sokan az utolsó pillanatra halasztják az ügyfélkapus regisztrációt – itt van néhány praktikus tanács, amelyek segíthetnek a gyorsabb ügyintézésben!

A kormányablakokban a kapacitások bővülése ellenére is érdemes felkészülni a várakozásra az ügyfelek számára.
A kormányablakokban megnövekedett kapacitással várják az ügyfeleket - tájékoztatott a Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztérium, reagálva a hivatalok forgalmának hirtelen emelkedésére, ami az ügyfélkapu megújítása előtt tapasztalható. Míg tavaly a legforgalmasabb napon 85 ezer látogató kereste fel az ügyfélszolgálatokat, addig az idei év eleje óta az ügyfelek száma többször is meghaladta a százezret, január 6-án pedig a 114 ezres számot is elérte. Érdekesség, hogy az ügyfelek körülbelül negyede a Digitális Állampolgárság igénybevételével kapcsolatban keresi fel a kormányablakokat - tették hozzá.
Felmerült az a fontos észrevétel is, hogy a megnövekedett kapacitás ellenére az ügyfeleknek továbbra is hosszabb várakozási időkkel kell szembenézniük.
A hatékonyabb ügyintézés érdekében javasolt az ügyfelek számára:
Január 16-ától az Ügyfélkapu szerepét a kétfaktoros azonosítással ellátott Ügyfélkapu+ és a Digitális Állampolgárság mobilalkalmazás veszi át. A részletes információkért és tudnivalókért ajánljuk figyelmedbe a cikkünket, amelyben minden lényeges részletet megtalálsz: