Magyarország egyik legnagyobb podcastpiaci szereplője új irányvonalat képvisel - Média - DigitalHungary - Ahol a digitális és a valóság határai elmosódnak. Fedezd fel a virtuális élet izgalmas dimenzióit!


Teljesen átalakul az Atmedia által 2021-ben elindított szórakoztató audioplatform, a Podpad.hu, mely mostantól atalon néven folytatja működését. Az új név mellett, amely januártól érhető el, a felhasználók számára továbbra is ingyenesen kínálja tartalmait. A fejlesztések során kiemelt figyelmet fordítottak a hallgatói igényekre, így a platform egy modern és könnyebben azonosítható arculattal lép életbe - az atalon.hu néven. Ezen kívül a mobilalkalmazás is megújul, hogy még élvezetesebb felhasználói élményt nyújtson.

A platformot 2021 novemberében indította el a legnagyobb hazai multimédiás kereskedőház, hogy válaszoljon a podcast-gyűjtőoldalak iránti növekvő piaci keresletre. Az online felületen és applikáción keresztül elérhető szolgáltatás jogtiszta, olyan egyedi tartalmakat is kínál, amelyek máshol nem találhatóak meg. A felhasználók számára nemcsak különféle podcastsorozatok, hanem számos online streamelhető rádiócsatorna is elérhető, így széleskörű tartalomválaszték áll rendelkezésre.

Az indulás óta jelentősen nőtt a platform, jelenleg több mint 155 podcastsorozatot és 35 online rádiót érhetnek el a hallgatók, mindkét kategóriában számos idegennyelvű adással. Saját gyártású tartalmakban is nagyot bővült a felület, immár 36 exkluzív sorozatot kínál a felhasználóknak, köztük a Linczényi Márkó és Hajós András által készített OVA aranydíjas Probléma című podcastet, Kadarkai Endre riport-sorozatait, illetve a nagy népszerűségnek örvendő hangjátékok közül "A Bűnös Gyülekezetet", Mácsai Pál és Für Anikó szereplésével. Műsoraikkal több, mint havi 120.000 felhasználót érnek el, akik átlagosan 125 percet töltenek a platformon.

„Rendkívül büszke vagyok arra, hogy minőségi, saját gyártású tartalmakat kínálunk, és hogy elérjük a megfelelő felületeket. Ennek érdekében döntöttünk a megújulás mellett, hogy egy innovatív és szórakoztató audioplatformot hozzunk létre, amely rugalmasan alkalmazkodik a mai kor elvárásaihoz” - hangsúlyozta Erdélyi Eszter, az Atmedia digitális vezetője. Hozzátette, hogy az eddigi munkánk eredményeként a podcast platformunk, immár az Atalont is, egyre nagyobb népszerűségnek örvend, és a hirdetők számára tudatosan használt médiatípussá vált, amely tökéletes kiegészítést nyújt mind a rádiós, mind a digitális csomagokhoz.

Az Atmedia nem csupán audiospot hirdetésekkel áll a hirdetők rendelkezésére; széleskörű megoldásokat kínál, amelyek között megtalálható a podcaster által narrált host-read hirdetés, egyedi podcastsorozatok készítése, valamint kitelepülések és videós podcastekben történő termék- vagy üzenetmegjelenítések is. A kreatív lehetőségek tárháza lehetővé teszi, hogy a hirdetők igazán személyre szabott módon érjék el célközönségüket.

Related posts