A Ferrari tűnte el a versenypályáról, így az élről rajtoló Leclerc számára nem volt lehetőség a dobogon állni a McLaren kettős győzelmét hozó Magyar Nagydíjon.

Bár Charles Leclerc a pole pozícióból vághatott neki a Magyar Nagydíjnak, végül Lando Norris ünnepelhette a győzelmet. Ezzel a győzelmével a McLaren csapata elérte a 200. Formula-1-es diadalát, ráadásul Norris nem csupán a győzelmet, hanem csapattársát, a világbajnoki éllovas Oscar Piastrit is maga mögött hagyta a verseny során.
A futam kezdetén Norris a harmadik helyről indult, ám hamarosan az ötödik pozícióba csúszott vissza. Egy időre úgy tűnt, hogy a negyedik helyért folytatott harcban nem tudja majd megvetni a lábát. Ekkor azonban váltott stratégiát: míg Piastri a kétkiállásos megoldást választotta, Norris egyetlen kerékcserével próbálta meg a maximumot kihozni a versenyből, és 41 kört tett meg ugyanazzal a kemény keverékű gumival. A döntése végül kifizetődött, de a győzelme csupán hajszálon múlott, hiszen csapattársa mindössze 0,698 másodperccel maradt le tőle. A hajrá olyan izgalmasra sikerült, hogy két körrel a vége előtt majdnem összeütköztek egymással!
Mi történt Leclerc-rel? A monacói versenye teljesen szétesett, annyira, hogy még Russell is megelőzte őt, azaz a pole-ból indulva mindössze a negyedik hely jutott neki, de ebbe legalább egy öt másodperces időbüntetés is belefért neki, amit a Russell elleni védekezésért kapott.
A Magyar Nagydíj végső eredménye a következőképpen alakult:
Norris diadala révén 9 pontra felzárkózott a világbajnoki éllovas Piastri mögé. Íme, hogyan alakult a vb-pontverseny a pilóták és a konstruktőrök számára a Magyar Nagydíj után: