A Labubuka gyártója elképesztő nyereségnövekedést könyvelhetett el az első félév során, amivel még a Barbie babák készítőjét is sikerült maga mögé utasítania.


A Reuters beszámolója szerint a Labubukat készítő kínai vállalat, a Pop Mart nettó nyeresége az év első félévében közel 400 százalékkal ugrásszerűen megnőtt. A cég 396,5 százalékos nyereségnövekedést és 204,4 százalékos árbevétel-emelkedést könyvelhetett el, amely felülmúlja a múlt hónapban közzétett előzetes várakozásokat is.

A Pop Mart részvényei az év kezdetétől több mint 200 százalékos növekedést mutattak, aminek köszönhetően a kínai játékgyártó előrébb került versenytársainál, mint a Barbie-t készítő Mattel vagy a Hello Kitty-t birtokló Sanrio. A blind boxok, vagyis meglepetésdobozok formájában érkező szőrös figurák, mint például a Labubu, nemrég a Tyúkól című műsorban is terítékre kerültek. Ha valaki kíváncsi arra, miért ekkora a felhajtás körülöttük, az itt tudja visszahallgatni az adást.

Akinek még nem volt elege a közösségi médiát elöntő kicsomagolós videók tengeréből, az most megnyugodhat: a Pop Mart elkötelezte magát amellett, hogy bővíti a babák kínálatát, miután világszerte szinte azonnal elkapkodták őket az üzletekből. Wang Ning, a vállalat vezérigazgatója egy nemrégiben adott interjúban a kínai állami médiának bejelentette, hogy szeptembertől kezdődően naponta több mint 10 millió Labubu baba kerül majd a piacra.

A Pop Mart a Labubut a saját The Monsters néven ismert szellemi tulajdonához sorolja. Legfrissebb közleményük szerint a The Monsters IP az első félévben lenyűgöző, 4,81 milliárd jüan, vagyis körülbelül 243 milliárd forintos bevételt generált, ami a cég összárbevételének 34,7%-át jelenti. Emellett négy másik IP, például a Molly és a Crybaby márkák is túllépték az 1 milliárd jüan, azaz 50,5 milliárd forint bevételt, tovább növelve a vállalat sikerét.

A Pop Mart jelenleg 571 fizikai bolttal rendelkezik - ezek közül 40-et az idei első félévben nyitottak -, valamint 2597 automatájuk is működik 18 országban és régióban.

Related posts