A Mol gasztronómiai területen is bővíti tevékenységét.


Fotó: MOL - Tíz éves a Mol Fresh Corner: Ratatics Péter, a MOL-csoport fogyasztói szolgáltatásokért felelős ügyvezető igazgatója középen és Styaszny Endre, a MOL Magyarország kiskereskedelmi vezetője jobbra

A MOL által üzemeltetett több mint 2400 töltőállomás közül már 1340 helyen található Fresh Corner, ahol tavaly elképesztő mennyiségű, összesen 65 millió csésze kávé és 43 millió hot-dog került értékesítésre. Ezek a helyek valódi szigetek a gyors frissítő falatok kedvelőinek, és az ország tíz különböző pontján várják az utazókat.

A horvát Vukova Gorica töltőállomás kiemelkedik a kávéfogyasztás terén, hiszen itt összesen több mint 341 ezer csésze kávét vásároltak, ami naponta átlagosan közel ezer csésze kávénak felel meg. Magyarországon a legnagyobb forgalmú helyszín a Hatvan melletti M3-as autópályás töltőállomás volt, ahol a statisztikák szerint több mint 200 ezer kávét és hot-dogot értékesítettek.

„Tedd egyedivé a szövegedet!” – hangzott el Ratatics Pétertől, a MOL-csoport fogyasztói szolgáltatásokért felelős ügyvezető igazgatójától a szerdai sajtóeseményen. Az Economx érdeklődésére válaszolva hozzátette, hogy ha az elmúlt évek dinamikus növekedését sikerül fenntartaniuk, akkor idén várhatóan 6-7 százalékos bővülésre számíthatnak. Ezt főként a meglévő eszközeink és egységeink hatékonyabb kihasználásával szeretnék elérni.

- Emelte ki lapunk számára Ratatics Péter, aki azt is megjegyezte, hogy jelentős növekedési lehetőségeket látnak abban, hogy a töltőállomási környezetből kilépve, tömegközlekedési csomópontoknál, repülőtereken, irodaházakban és egyetemeken önálló gasztronómiai és kiskereskedelmi egységeket nyissanak. Ilyen például a Blaha Lujza téren található egység is.

Az ügyvezető igazgató bemutatta a MOL Move hűségprogram innovációit, amely már több mint 5 millió regisztrált felhasználóval büszkélkedhet. A program célja, hogy a vásárlók egyedi fogyasztási szokásaira szabott, releváns ajánlatokat kínáljon, ezzel még vonzóbbá téve a hűségprogramot.

"Minden amibe belevágunk, azt szeretnénk nagyban csinálni. Egy évben több mint 600 tonnányi kávét értékesítünk. Nem akarunk az értékláncban sok mindentől függeni, ezért fenntartjuk a saját rugalmasságunk abban, hogy honnan szerezzük be a zöld kávébabot, hogyan érkeztetjük meg, meddig tároljuk, és a pörkölés után a lehető leggyorsabban, a legfrissebb állapotában eljuttatjuk a tíz ország összes töltőállomására, amiben segít a Mol Fresh Corner saját pörkölőüzeme Polgárdiban"

- fűzte hozzá Ratatics Péter.

Styaszny Endre, a MOL Magyarország kiskereskedelmi vezetője a legutóbbi tájékoztatón megosztotta a közönséggel, hogy

Related posts