Fedezd fel, milyen izgalmas újdonságok várnak ránk 2025-ben Magyarországon az autók világában!

Számos régóta inaktív márka ismét felfedezheti magát, és erre 2025-ben Magyarországon tervezett új modellek bevezetése során is lesz példa. Cikkünk második részében nemcsak a Ferrari hipersportautója kerül terítékre, hanem olyan izgalmas, földközelibb újdonságok is, amelyek szélesebb közönség számára elérhetők lesznek.
Legutóbbi cikkünkben elindítottunk egy izgalmas sorozatot, amelyben felfedjük, milyen új autók érkeznek Magyarországra 2025-ben az importőrök tervei szerint. Az áttekintésünk névsor szerint halad, és az első részben az Alfa Romeótól a DS-ig elemezzük az idén várható újdonságokat. Most a Ferrari és a FIAT legfrissebb modelljeivel kezdünk, majd a Mitsubishi újdonságaira is rátérünk, mielőtt folytatnánk a további márkákkal egy külön kiadványban. Kísérj minket ezen az izgalmas utazáson az autóipar jövőjének felfedezésére!
2025 a Ferrari rajongói számára egy különleges időszakot ígér, hiszen az első teljesen elektromos hajtású Ferrari érkezésével bővül a márka legendás öröksége. Az F80, amely a 288 GTO, az F40, az F50 és a LaFerrari örökségét hordozza magában, kiemelkedő helyet foglal el a Ferrari palettáján. Már hazánkban is érkeztek első rendelései, így valószínű, hogy itthon is találkozhatunk majd ezzel a lenyűgöző modellel, akárcsak a szintén exkluzív Daytona SP3 esetében. Az autózás szerelmesei számára ez igazi csemege lesz, amely új dimenziót nyit az olasz autómárka jövőjében.
Nem kizárt, hogy 2025-ben befut az első F80 a Ferrari Budapest egyik ügyfeléhez, de ez jelenleg bizonytalan. A név az F40-hez és az F50-hez hasonlóan a márka alapításának évéből ered. Bár ez első ránézésre nem jön ki, de ezúttal a modell gyártásának végéhez, a 2027-es évhez időzítették a nevet. A Ferrari 1947-ben mutatta be az első közúton is használható sportautóját, a Forma-1-es csapat alapítása még régebbre datálandó.
Az F80 legújabb csúcsmotorja, a hathengeres erőforrás, minden idők legnagyobb fajlagos teljesítményével büszkélkedhet. Az F163CF kódjelet viselő V6-os motor lenyűgöző, literenként 300 lóerős teljesítményt nyújt! E fantasztikus 900 lóerős összteljesítményhez a fejlett nagyfeszültségű hibrid hajtásrendszer további 300 lóerőt biztosít, így garantálva a kiemelkedő dinamikát és teljesítményt.
Főszerkesztőnk az egyetlen magyar újságíróként már ült az 1200 lóerős és csupán 1138 milliméteres magasságú sportautóban, cikkét itt találjátok a versenyautós technikájú hipersportautóról.
Nézd meg videón is a Ferrari F80-at:
Valószínűleg 2025 legvégén láthatjuk először a Ferrari legelső elektromos szériaautóját. A titkokkal övezett villanyautóról egyelőre nem sokat tudunk, a premier idejére reális lehet az év vége, amit a német Auto Motor und Sport szaklap táblázata jelez, de ez az autó idén aligha lesz kézzelfogható itthon.
A FIAT sporadikus termékfejlesztési beruházásai következtében minden új autó érkezése igazi ünnep a márka rajongói számára. 2025-ben különösen izgalmas esemény vár ránk, hiszen debütál a vadonatúj Grande Panda. A szögletes, retro ihletésű formatervvel rendelkező kisautó megjelenését az importőr már megerősítette, de a pontos dátumot még nem tudni. Izgalommal várjuk, hogy mikor léphetünk be a Grande Panda világába!
Saját elképzelésünk szerint az idei első félévben, valamikor tavasszal debütálhat a Grande Panda. A magyar piacon kétféle hajtáslánccal kerül forgalomba: a hibrid mellett elérhető lesz egy akkumulátoros elektromos változat is. Ez utóbbit egy 44 kWh kapacitású akkumulátorral és egy 83 kW csúcsteljesítményű villanymotorral szerelik fel, amely lehetővé teszi, hogy a jármű szabványos hatótávolsága meghaladja a 320 km-t.
A 399 centiméter hosszú Grande Panda szélessége 176, magassága pedig 157 centiméter, ami a B-kategóriás kisautók jellemző méreteit tükrözi. A műszerfal és a belső tér dizájnja az ovális formákra épül, amelyek a Torinóban található, legendás Lingotto gyár épületének tetején elhelyezkedő 0 formájú próbapályát idézik fel.
Később, talán nyár végén vagy ősz elején a Grande Panda terepjárósabb formában is megjelenhet. Legalábbis az Auto Motor und Sport gyűjtése az év közepére valószínűsíti a Grande Panda SUV németországi debütálását.
Ha szerencsénk van, a FIAT még az idei év végén leleplezi az 500 Hybridet, de ez a kisautó minden bizonnyal már 2026 újdonsága lesz a magyar autópiacon. A modellínséges évtizedek után 2025-ben a FIAT ígéretes év előtt áll.
Erősen hat a Ford 2025-ös évére is az Európai Unióban eladott autók flottakibocsátásának szigorítása. A fogyasztással arányos szén-dioxid-emisszió erős visszaszorításának egyik módja az akkus villanyautók szaporítása, amire példa a friss Explorer és a Capri elektromos hajtással. A másik metódus minél több modellből minél erősebb fokon villamosított hajtásláncú autót kínálni.
Ezt a célt szolgálja a konnektorról tölthető akkus hibrid Ranger, amely a második negyedévben jöhet. Megjelenésével a pickupok között is lesz plug-in hibrid, ami a mostani tudásunk szerint egyedülálló a kategóriában. Amerikában a platós kisteherautók között a RAM készít tölthető akkus hibridet illetve a BYD jár a Shark pickup piacra dobása előtt.
A második negyedévben várhatóan debütál a Puma Gen-E, amely már most is előrendelhető. Ez az innovatív modell az első olyan villanymotorral rendelkezik, amelynek csúcsteljesítménye 168 lóerő (124 kW), míg a maximális forgatónyomatéka 290 Nm, biztosítva ezzel a dinamikus vezetési élményt.
Városi forgalomban elég lehet a csekély, nettó 43 kWh kapacitású akkumulátorcsomag. Hosszabb utakon a töltés gyorsasága is fontos a haladásban, amiben a legfeljebb 100 kW-os villámtöltéssel a városi autók között nem áll rosszul az elektromos Puma.
Szintén tavaszra prognosztizálható villanyautóként az E-Tourneo Courier és furgontestvére, az E-Transit Courier érkezése.
Nyáron a Ford egy különleges mérföldkövet ünnepel, hiszen a Transit már 60 éve van jelen a piacon. Ez a sokoldalú kisteherautó egy évvel korábban debütált, mint a Toyota Corolla, mindössze egy évvel fiatalabb a legendás Ford Mustangnál, és története csupán két évvel rövidebb, mint a híres Porsche 911-é. A Transit palettáján már megtalálható a dízel, az elektromos és a konnektoros hibrid változat is, így idén nem várható új hajtástechnikai innováció a modellben.
A továbbfejlesztett Mustang Mach-E viszont a színre léphet. Jelenleg nincsenek konkrét információink a modellfrissítés utáni hazai debütálás időpontjáról, de a második félév közeledtével egyre világosabbá válik majd, hogy mikor is érkezik a várva várt elektromos crossover.
Negyedszázada kínálja a Honda a sorozatgyártású benzines-elektromos hibrid autókat, és bár szívesen megünnepeltem volna ezt a mérföldkövet, sajnos az első generációs, kétüléses Insight kipróbálásáról lemaradtam. Tavaly nyáron, a tébolyító európai repülési káosz miatt a járatunk törlésével kellett szembenéznem.
Bár a Honda mostanában főként a Nissan támogatásával kapcsolatos együttműködési hírekben tűnik fel, autókínálatában is izgalmas újdonságok várhatóak. Az új HR-V és a frissített Civic bemutatója a második vagy harmadik negyedév környékére várható, így érdemes figyelemmel kísérni a fejleményeket.
A várva várt nagy dobás, a Prelude újjáélesztése 2026-ra várható. Ez a legendás kupé, amely büszkén viseli a dicső hagyományokat, elsőkerék-hajtással és hibrid hajtáslánccal tér vissza a piacra. A részletek még titokban maradnak, de a Honda már felfedett néhány izgalmas információt. A hatodik generációs modell a márka első olyan típusa lesz, amely Honda S+ Shift erőátvitelt kap, így a vezetés élménye még inkább hasonlít majd a tradicionális automata sebességváltók sima és karakteres váltási élményére. Izgalmas időszak elé nézünk!
A Hyundai 2025-ben izgalmas újdonságokkal készül, és az év elején az Inster kerül a figyelem középpontjába. Ez a modell a koreai Hyundai Casper európai megfelelője, ám sokkal tágasabb kialakítással bír. Bár a szögletes dizájnnal rendelkező mini autó mindössze 3,83 méter hosszú, belső terében meglepően sok helyet kínál. Emellett a hátsó ülésrészek okos, osztott csúsztatási lehetősége révén a csomagtartó kapacitása 280 literből akár 351 literre is bővíthető, így ideális választás a mindennapi használatra.
Kétféle hajtásláncot szerelnek az autóba: az alapverzióban 42 kilowattórás az akku és 97 lóerős a villanymotor, a másikban az akkumulátor 49 kWh-s és 115 lóerős a hajtó villamos gép.
Abszolút versenyképes a 11 kW-os váltóáramú és a legfeljebb 120 kilowattos egyenáramú töltés, a WLTP szerint mért hatótáv a nagyobb akkuval 355, a kisebbel picivel 300 km feletti lehet. A belevaló miniből a terepjárósra rajzolt Cross a nagyobb akkucsomagot kaphatja meg.
Az év második felében várhatóan bemutatkozik hazánkban az Ioniq 9, amely igazi különlegességet ígér. Ez az elektromos SUV a Kia EV9 méreteit idézi, és egyesíti a keleti kényelem és a nyugati nyugalom előnyeit. A három üléssoros kivitel akár négy pihenőfotellel is elérhető, mindegyikhez pedig praktikus, kihajtható lábtartó tartozik. A második üléssor egyedi forgathatósága különleges élményt nyújt, és a padlókonzoli doboz, amely összesen 18,2 liternyi tárolóhellyel szolgál két polcon, 190 mm-es mozgathatóságának köszönhetően még rugalmasabb megoldásokat kínál.
Az év utolsó harmadára várható az EV6 modellfrissítése, amely a tavalyi Ioniq 5 facelift után a négyajtós villanyszedán megújulását is jelenti. A frissítést követő néhány hónapon belül, akár már 2026-ban, új taggal bővülhet a kínálat az Ioniq 6N személyében. Bízunk benne, hogy ez az új modell az Ioniq 5N kiemelkedő tulajdonságait örökli, és a még jobb menetteljesítményeket, valamint a vezethetőséget ígérő alacsonyabb karosszériával debütál.
Strapabíró pickupjaival az Isuzu nem a csillogást kergeti, de náluk sem állt le a fejlődés. A regionális importőrnél a D-Maxból a 2024-es modellévű verzió az újdonság, amely az első negyedévtől, gyakorlatilag már most rendelhető.
Idén mintha szünetet tartana a brit prémiummárka, erőt gyűjt a vegetálást követő újrakezdéshez. Az új arculatot androgün alakokkal és új emblémával már láthattuk, nemrég megvillantották a rózsaszín és a kék Type 00 tanulmányautót a merőben más formavilággal, de az újrakezdést megvalósító szériaautókkal még adós a márka.
Talán hatásosabb lett volna az új modellek bevezetésével együtt megmutatni az új márkaarculatot, mindenesetre a 2026-os magyarországi újdonságokat ismertető cikkünkben minden reményünk szerint a Jaguar fontos szereplő lesz. Várhatóan egy négyajtós gran turismóval rajtol a Jaguar Electric Architecture (JEA) platform, amelyre a márka új generációs elektromos modelljei épülnek majd.
A Jaguar eddig még nem osztott meg túl sok részletet a JEA platformról, de két lényeges adat már napvilágot látott: a WLTP normának megfelelően a jármű hatótávolsága 770 kilométer, ráadásul mindössze 15 percnyi gyorstöltéssel 321 kilométernyi energiát képes tárolni. Ez azt jelenti, hogy ha egy 1000 kilométeres útra indulunk, elegendő csupán egy negyedórás megállót beiktatnunk. A következő év során még több információra számíthatunk.
2025-ben a Jeep, amely már régóta a prémium márkák között kíván érvényesülni Európában, új irányokat keres, és bővíti termékkínálatát mind felfelé, mind lefelé. Az Avenger, amely a Vitara méretkategóriájába tartozik, izgalmas újdonságként érkezik a 4×4-es változattal. Ez a modell a 48 voltos hibridhajtású 4xe rendszerrel van felszerelve, amelynek hátsó kerekeit egy villanymotor mozgatja. A 136 lóerős teljesítmény, a 210 mm-es hasmagasság és a rövid túlnyúlások kombinációja igazán kedvező terepképességeket biztosít, így az Avenger igazi kalandor lehet a városi és off-road környezetben egyaránt.
Az év második felében új fejezet kezdődik a Jeep Compass történetében, amikor megérkezik Magyarországra a modell legújabb generációja. Ez a változás nem csupán egy ráncfelvarrás, hanem egy teljes generációváltás, amely izgalmas újításokat ígér. A technikai alapok a francia testvérmárkáktól származnak, hiszen az új Compass a Stellantis-csoport STLA Medium platformjára épül. Ez a közepes méretű padlólemez nemcsak a Peugeot 3008, hanem az Opel Grandland is, így többféle hajtástechnikát képes befogadni. A vásárlók benzines, hibrid és tisztán elektromos változatok közül választhatnak majd. Az új Jeep Compass, akárcsak elődje, az olasz Melfi városában készül, így továbbra is megőrzi a márka olasz gyökereit.
Izgatottan várjuk a Recon várható év végi debütálását! Ez az akkumulátoros elektromos SUV a gyártó szerint olyan terepképességekkel bírhat, amelyek a legendás Wranglerhez hasonlíthatók. Ráadásul a leszerelhető oldalajtók dizájnja is emlékeztet a Wrangler jellegére, így igazán izgalmas új szereplője lehet a terepjárók piacának.
A tervek szerint a Recon egyik speciális változata képes lesz megküzdeni a Rubicon-ösvénnyel. Ez a legendás útvonal az észak-amerikai offroad-közösség szentélye, ahol a sziklás terep csak a legmasszívabb terepjárók számára elérhető. A Recon hatótávja elegendő ahhoz, hogy a jármű a töltés nélkül is biztonságosan visszatérjen a kihívásokkal teli sziklák közül.
A Wagoneer S egy igazán amerikai hangulatú SUV-ként debütál, amelynek hazai érkezése talán még a 2025-ös év végéig várható. Ez az elektromos kistestvér a Wagoneer és Grand Wagoneer családnak, méretét tekintve a Grand Cherokee-ra emlékeztet. A jármű nagy kapacitású akkumulátorral van felszerelve, amely lehetővé teszi a 600 km feletti hatótáv elérését. Emellett lenyűgöző teljesítménye révén a 0-60 mérföldes (0-100 km/h) gyorsulást mindössze 3,4 másodperc alatt teljesíti, így az STLA Large platformra épülő villanyterepjáró egy igazi erőmű a kategóriájában.
Ez a kereszt- és hosszmotorral is működő technika a Stellantis nagyobb és drágább autóinak alapja lesz, többek között az Alfa Stelvio és a Giulia vagy a Dodge Charger, a keresztmotoros autók egyike a Wagoneer S és a Jeep Recon.
Alig indult el az EV3 hazai forgalmazása, máris új elektromos járművek érkezésére készül az importőr és a márkakereskedői hálózat.
Két új elektromos modell érkezik, amelyek a Kia EV3 és EV6 között helyezkednek el. A Kia Motors Hungary ügyvezető elnöke, Nagy Norbert előrejelzései szerint 2024 szeptemberében a zsolnai gyártású ötajtós EV4 debütálhat, míg a Dél-Koreában készülő négyajtós EV4, ami egy elektromos limuzin, várhatóan még 2025-ben eljut hozzánk.
Izgalmas időszak vár ránk 2025 végén, hiszen az EV5 érkezésével egy új elektromos SUV fog debütálni a Sportage és a Sorento között. A tervek szerint az értékesítése már a következő év elején megkezdődhet Magyarországon. Dél-Koreában már elérhető EV5 akkumulátorcsomagja két változatban kapható: 58 és 81 kWh-os kapacitással. Érdemes megjegyezni, hogy a gyártó a kínai piacon 64 és 88 kWh-s akkumulátorokkal is számol, ami arra utal, hogy a nettó értékek eltérhetnek a különböző piacokon.
Az EV5 alapértelmezett konfigurációja elsőkerék-hajtású, de a csúcsmodell egy izgalmas extrával érkezik: a hátsó tengelyre szerelt 70 kW-os (95 LE) villanymotorral bővítve összkerék-meghajtást biztosít. Ennek eredményeként a jármű összteljesítménye eléri a 230 kW-ot (313 LE), és a hatótávolság akár 650 kilométer is lehet. Fontos megjegyezni, hogy ezek az értékek nem vonatkoznak az EU-országokra.
Az EV5 második sori üléspadja könnyedén síkba fektethető, ami lehetőséget teremt arra, hogy a hátsó részben kényelmes fekhelyet alakítsunk ki. A padlókonzol hátsó részén egy 4 literes hűtőszekrény található, amely képes 5 °C-ra hűteni, vagy akár 55 °C-ra melegíteni az ételeket. Az élvezetes uzsonnázás érdekében a csomagtartó padlója kiemelhető, így asztalként is funkcionálhat.
Nemrégiben a Hyundai bemutatta a rendkívül innovatív Staria hibrid kisbuszt, amelynek testvére a Kia PV5 lehet. Ha minden a tervek szerint alakul, decemberben debütálhat hazánkban ez az új családi autó, ám a tényleges forgalomba helyezése valószínűleg 2026-ra várható.
Hivatalos importőri forrásokból nem érkezett információ a magyar piacra érkező új Lamborghinikről. Más, kevésbé megbízható források szerint azonban lehetséges, hogy az év elején megérkezik a faceliftes Urus. A Temerario értékesítése várhatóan tavasszal, vagy később indulhat. A szupersportautót már volt szerencsénk élőben megtekinteni, és hamarosan részletes bemutatót is készítünk róla, hiszen a cég fejlesztési igazgatóságának tagja mesélt nekünk a technikai újdonságairól.
2025-ben mutathatja be a Lamborghini a nyitható tetős Revueltót, de hogy a Revuelto Spyder még ebben az évben rendelhető lesz-e Magyarországon, azt nem tudjuk.
Érdekes megfigyelni a Jaguar és a Land Rover közötti kettősséget, hiszen míg a sportos luxusautók terén a Jaguar nem tud igazán kitűnni, a Land Rover terepjárós kínálata valóban lenyűgöző. A Defender, Discovery és Range Rover modellek mindegyike külön karakterrel bír, és mindhárom almárka magabiztosan teljesít a piacon. Ráadásul az Evoque legújabb fedélzeti rendszerének frissítése új színt hozott a kínálatba, így a Land Rover továbbra is a prémium terepjárók élvonalában marad.
2025 második felében a magyar piacon egy igazán izgalmas újdonságra számíthatunk: az elektromos Range Rover érkezésére. Ez a modell már előre vetíti a jövőt, és jóval a 2027-re várható elektromos Defender debütálása előtt felbukkan. Az új Range Rover nemcsak technológiai újításokat hoz, hanem egy prémium élményt is kínál a vezetőknek, akik a fenntarthatóság mellett a luxust is keresik.
A 2024-es év beköszöntével a hazai Lexus-csapat igazán ünneplésre adhat okot, hiszen a japán prémium autómárka tavaly Magyarországon 1493 új járművet forgalomba helyezett, ami lenyűgöző, 35,1%-os növekedést jelent az előző évhez képest. Bár idén nem várható új modell érkezése, az LBX bevezetése mégis további bővülési lehetőségeket kínál a márka számára.
Januárban megjön a tökéletesített CX-60. Az első modellfrissítéssel a Mazda azokra a gondokra és visszajelzésekre igyekszik reflektálni, amelyeket az autó értékesítésnek első két évében kapott. Az átdolgozás az ügyfelek, az importőrvállalatok és az autós szaksajtó tapasztalataira reagálva csiszol a dízelként nyerő, konnektoros hibridként sokkal kevésbé meggyőző CX-60 tulajdonságain.
13 éves gyártási periódus után el kell búcsúznunk a belső égésű motoros Mazda6-tól, a dízelek után a szívó benzinesek is kifutnak a GJ kódjelű generációból. Örökösük elektromos lesz és nem is egészen Mazda.
Az autó technikája egy kínai partnerrel (Changan Automobile) közös, az autó rokona a Changan Deepal SL03. A villanyautós EPA-padlólemezre épülő limuzin kínai akkuspecifikációja az 56,1 vagy a 68,8 kilowattórás akkuval és a 190 kW-os (258 lóerős) far-villanymotorral és az ottani szabvány szerint 480-600 km-es hatótávval nem biztos, hogy releváns az európai verzióban.
Úgy tűnik, hogy a hazai piacon az új Mazda6-ból nem lesz elérhető konnektorról tölthető hibrid változat, csupán tisztán elektromos modell. Az autó debütálására várhatóan a nyár végén kerül sor.
Minden az új CLA körül forog a Mercedesnél. A márka a többi újdonság bevezetését a CLA limuzin és a később, de még idén esedékes CLA Shooting Brake megjelenéséhez igazítja. A négyajtóst az első negyedév vége felé mutathatják be és pár hónappal később kezdheti forgalmazni a vezérképviselet. A harmadik generációs CLA technikájáról és fejlesztéséről pár hete részletes cikket közöltünk.
A kupés tetővonalú négyajtós és a sportos kombi villanyautóként hátsókerék-hajtású lesz, hibridként viszont az első kerekeiket hajtják az MMA-alapú autók (Mercedes Modular Architecture). A vegyes hajtásláncokhoz tervezett MMA-platformra tehát akkumulátoros elektromos autók és belső égésű motoros hibridek is épülnek 2025-től.
A turbófeltöltős négyhengeres motort egy 20 kilowattos (27 lóerős) villamos gép támogatja, amely a váltóba van integrálva, így egy innovatív hibrid hajtásrendszert alkotva. A rendszerhez egy 1,3 kilowattóra kapacitású lítiumion akkumulátor is tartozik, amely lehetővé teszi a hatékony energiafelhasználást.
A CLA új generációjában lítium-vasfoszfát és nikkel-mangán-kobalt kémiájú (NMC) akkumulátort egyaránt használ a Mercedes-Benz. Az elektromos hajtáslánc hatásfokát kétfokozatú automatikus sebességváltó javítja és 320 kW lesz a maximális töltési teljesítmény a 800 voltos elektromos rendszerrel.
Kecskemét, eddigi exkluzív szerepe ellenére, nem fogja gyártani a következő CLA-t. Az ottani komoly beruházás és üzemméret-bővítés nem az MMA-technikájú új CLA gyártásának előkészítését célozza.
Idén izgalmas változásokra számíthatunk az MG életében, hiszen az importőrváltásra készül a márka. A 2025-ben érkező új modellek zöme már az új vezérképviselet révén kerülhet a vásárlókhoz. Ezen kívül, a nemrégiben hibridként bemutatott MG3 januártól egy kedvezőbb árú benzines motorral is elérhető lesz Magyarországon.
Februárra várjuk az új benzines ZS bemutatóját, melyet várhatóan nem sokkal később, akár már idén tavasszal követ a Cyberster érkezése. Ez az elektromos roadster kétféle hajtáslánccal fog rendelkezni: az induláskor elérhető 400 kW-os (544 LE) teljesítményű, 725 Nm nyomatékú, összkerékhajtású, duplamotoros változat mindössze 3,2 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/órás sebességre.
Később lesz egy hátsókerék-hajtású, 224 kW-os (305 LE) verzió is, amely 77 helyett 64 kWh kapacitású akkut kap és 520 kilométeres hatótávolságot ígér az erősebb modell 579 kilométerével szemben. Ezek a számok a megengedőbb kínai normát tükrözik, az európai WLTP szabvány szerint várhatóan érdemben alacsonyabb értékeket kapunk majd.
A nyári hónapok izgalmas újdonságokat tartogatnak számunkra, hiszen két új autópremier is a láthatáron áll. Az első az MG 5 elektromos modellje, amely júniusban debütál, és ezzel búcsút int az MG Marvel névnek. A második újdonság a vadonatúj HS Hybrid+, amely júliusban érkezhet meg hozzánk. Ezen kívül a harmadik vagy az utolsó negyedév folyamán akár egy újabb elektromos autó hazai piacon való megjelenésére is számíthatunk, az S6 várhatóan az év vége felé debütál. Izgalmas időszak elé nézünk az autós világban!
Idén a kabriószezon varázsát a MINI egy különleges bevezetéssel kezdi, bemutatva az új MINI Cabrio-t Magyarországon. A tavasz beköszöntével nemcsak az új kabrió, hanem a sportos elektromos verziók, a háromajtós modellek, az Aceman, valamint a John Cooper Works sportmodellek is felbukkannak, így a rajongók igazán izgalmas időszak elé néznek.
A visszaszorulás csendes évtizedei után a Mitsubishi örvendetes életjeleket mutat. A Clio és a Captur emblémacserés átvétele után további újdonságokra számíthatunk. Januárban a leporolt ASX érkezik, igazodva a Captur tavalyi modellfrissítéséhez. A Clio faceliftjét is leköveti a Mitsubishinél a testvérmodell, a Coltból a raktárkészlet fogyásának üteméhez igazodik az új modellévű kisautó bevezetése.
Márciusban várhatóan megérkezik a 2025-ös év legizgalmasabb újdonsága: a konnektorról tölthető akkumulátoros Outlander PHEV. Ez a modell már 2021 óta elérhető más piacokon, így végre itt az ideje, hogy hazánkban is bemutatkozzon. A hajtáslánc belső égésű része hasonló az előző verzióhoz, és a 2,4 literes, soros négyhengeres motor 136 lóerő teljesítményre képes.
A hátsó villanymotor teljesítménye pontosan 100 kW, míg az első motor 85 kW-os, ami 116 lóerőnek felel meg. A rendszer összteljesítménye 225 kW, vagyis körülbelül 302 lóerő. A 22,7 kWh kapacitású akkumulátor lehetővé teszi, hogy vegyes üzemmódban akár 85 kilométert tegyünk meg, és mivel az üzemanyagtartály 53 literesre bővült, a hibrid jármű teljes hatótávolsága akár 844 kilométerre is nőhet. Az energiahatékonyság javítását az akkumulátor vízhűtése és egy hőszivattyú alkalmazása segíti elő.
A márka egy izgalmas újdonsággal rukkol elő az év végén, amikor bemutatja legújabb kompakt aszfaltterepjáróját. Ez a modell várhatóan a Kuga és a Qashqai szegmensében helyezkedik el. Az új SUV a C szegmensbe tartozik, és választható lesz elektromos, benzines, valamint hibrid hajtáslánccal is, így a magyar vásárlók széles választéka előtt nyílik meg a lehetőség.