A nehézségek ellenére a győri üzemben sikeresen elindult az új Q3 modell.
Bár a gyár már 27 éve foglalkozik autógyártással, és képes egyszerre akár hat különböző modellt is előállítani a szerelőszalagon, egy új típus bevezetése mindig izgalmas kihívásokkal és tanulságokkal jár. A szakértők most megosztják tapasztalataikat arról, hogyan zajlott az átállás, és milyen különleges élmény volt számukra a Q3 utódmodelljének fogadása.
A CUPRA Terramar és az első generációs Q3 mellett 2025-ben debütált a népszerű négykarikás márka legújabb modellje. A győri szakemberek tapasztalataikra támaszkodva végezték el a felkészülést, de még így is akadtak kihívások. A komplex elektromos hálózat kialakítása és a szoftverfejlesztés késlekedése különös figyelmet követelt, ahogy a nemzetközi csapatokkal való koordináció is.
Bánfi Tamás, az Analíziscentrum vezetője szerint az előszéria és a széria összevont struktúrájának kipróbálása jelesre vizsgázott. "Az analíziscsapat kreativitását mutatja, hogy még a csomagtérajtó kezdeti nyitási zajára is végleges megoldást találtunk" - mondta.





